onsdag 21. september 2011

Trøst

I dag har jeg blitt inspirert til å skrive dette innlegget av noe jeg hørte 
på radioen.
Der snakket de om at man blir deprimert av at alle er så "lykkelige" på Facebook....

Så i dag skal jeg fortelle om det som ikke er så gøy.

Noen ting er urettferdig!
Jeg har hatt to dager med tunge tanker, der jeg slites mellom hensyn til meg selv og lojalitet til en annen part.


Fortjener jeg mindre fordi jeg ikke vet hva jeg går glipp av ?
Er det greit å si til et U-land at de ikke skal bygge skoler, for da vil alle få vite 
hvor fælt de egentlig har det?

Jeg er ikke så flink til å være enig i det jeg burde.......


Men jeg har gudskjelov en Gubbe, og han er verdens beste!
DET hadde vært noe å skrive på Facebook det!
For stakkars alle sammen som ikke får vite om de gangene han ikke er det. 



Hvor bra er det egentlig å legge ut om at ungene er kjipe og ikke sover?
Eller klage på at nå er Gubben ute igjen?

Rosene på bildet fikk jeg i dag for at jeg skulle bli litt trøstet, og det ble jeg :D

Det fikset ikke saken, men jeg føler meg bedre.
Tusen takk Gubbe <3

1 kommentar:

  1. Lucky you :-))Her må jeg kjøpe blomstene mine sjøl...men det funker det også ;-) Og man skal ikke være enig i alt. Go Girl! Si meninga di :-)

    SvarSlett