mandag 19. september 2011

Sølvskje i munn...

Noen er født med sølvskje i munn, 
og noen kjøper seg det de trenger hos hu gamle dama med det rare huset på vei til Sverige :)


Jeg fikk kjøpt en hel "skatt" av henne for noen knapper og litt glansbilder :)
Men sølvet hadde ikke blitt pusset på en stund så det var litt irret blitt.


Jeg har tenkt lenge på om jeg likte det best når det så gammelt og slitt ut, 
eller om jeg skulle pusse alt....
Hva syns dere?


Her er hele "skatten" pluss noen av knivene jeg fikk etter faren min :)
Det fulgte med noen nyydelige teskjeer og en liten gaffel i den slitne esken med alt dette oppi, så nå kan jeg ha selskap når som helst!


Pusset det med denne, og synes det funket greit.

Puttet de store tingene i en boks jeg har kjøpt på KID, og skal kle en minimaisboks med noe søtt, for oppi der bor de små tingene.
Oppfølging på dette kommer :)



2 kommentarer:

  1. Puss puss så får du ett nuss <3

    SvarSlett
  2. Kult...fint med glinsende sølvtøy, men jeg holder en knapp på slitt og upussa ;-) Og det er IKKE fordi jeg ikke gidder å pusse :-) Ser fram til minimaisboksen :-) Og JA...jeg liker smileys ;-)

    SvarSlett